Reklamační protokol
REKLAMAČNÍ PROTOKOL - www.e-armyshop.cz
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
|
Reklamované zboží a počet kusů:
Datum nákupu: Číslo faktury: Datum převzetí zboží: Číslo bankovního účtu a kód banky pro vrácení peněz: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace (viz reklamační řád - bod 5. NÁROKY Z VAD): |
Informace k uplatnění reklamace: 1. Při uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) u prodávajícího je kupující povinen předložit doklad o koupi, případně jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti prokázat, že zboží bylo koupené v kterékoliv provozovně nebo e-shopu prodávajícího a kdy se tak stalo, a odevzdat reklamované zboží prodávajícímu, pokud se kupující a prodávající nedohodli jinak. 2. Vadou věci není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
|
Prodávající: Tomáš Hlaváček se sídlem Čistovická 15, 163 00 Praha 6 - Řepy, IČ: 71942530, DIČ: CZ7907260262
Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně na adresu provozovny: Armyshop, Tomáš Hlaváček, Čistovická 15, 163 00 Praha 6 - Řepy, Česká Republika Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyřízení reklamace:
Datum vyřízení reklamace: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________
|